onsdag 11. august 2010

Onsdag allerede!

Tiden flyr når man ikke gjør en verdensting utenom å trene. Er i siste innspurt av formtoppingen og dermed er ikke treningene lengre enn 1 time heller,så MASSE fritid/restitusjonstid. Nesten litt for mye...
Men jeg holder på å male en t-skjorte til Ronny. Det har allerede tatt endel timer,så får jo dagene til å gå på et vis. Skulle gjerne vist hvordan t-skjorten har blit til nå,men tenkte jeg skulle overraske min kjære når jeg kom hjem heller.
Ellers reiser vi,etter morgentreningen, til Nederland, nærmere bestemt Eindhoven.

Kan også nevne at Alex tok gull på 100m bryst i EM (langbane) i går. Vi satt alle klistret til tven. hehe... I kveld svømmer han 200m bryst semifinale. Ligger som nr.4 eller 5,man har gode sjanser til å klatre opp endel.

2 kommentarer:

  1. Du er god på å blogge når du ikke er hjemme må jeg si! :p
    Men masse lykke til i Nederland..krysser fingre og tær for at alt klaffer!

    SvarSlett
  2. Litt fritid nå ja, det er ikkje gale. Sånt blir det mye av her også siden du ikke er her, hehe. som hos deg, nesten litt for mye...

    Så Alex i avisen idag. stas!!

    SvarSlett