fredag 13. august 2010

Fremme i Eindhoven!

I går ankom vi VM-byen og har nå hatt første natt på hotellet med 12 etasjer, SYK frokost og ræva internett. Og btw kun 2 handikaprom. Hahaha...ironien selv når de sier ja til å ta imot 50 rullestoler. I bor i etasje med Tyskland, Gambia? og ehh...en haug med andre. Har ikke banket på alle de 100 dørene her og sjekket skikkelig enda.

I morgen er det åpningssermoni (som jeg tror er i 6-7 tiden?),mens mesterskapet begynner på søndag og varer til fredag. Egentlig til lørdag,men da er det kun open-water-konkurranse. Første mann til å svømme 5000m rett frem i en fjord eller elv.
Men det som også skjer i morgen er at kjentsfolk ankommer. HURRA!!!
Mor,far,Roy,Solveig,Bodil,Svein og onkel Kåre!!! Wohooooo... Gleder meg!!! Spesielt til "nykommerne" onkel Kåre,Roy og Solveig:)

Sånn ellers har det skjedd en stor endring i laget i dag. Sarah har blitt klassifisert på ny og fått nye klasser. Før var hun S6 og SB5 (b står for bryst),men nå har hun blitt S5 og SB4. På EM på Island og på kortbane VM i Rio fikk hun sølv og bronse,og da svømte hun i en høyere klasse. NÅ er hun en lavere klasse og ligger an til å ta litt gull-medaljer for Norge!!! Selv er hun misfornøyd(!), både fordi hun vil ha hardere konkurranse samt en S5 ikke får svømme 400m crawl, noe som er hovedøvelsen hennes.
Kan bli spennende å se hvilke plasser hun får under dette mesterskapet!

Her er forresten planer over hva Norge skal svømme under mesterskapet:
Søndag: kanskje 400m crawl på Sarah hvois hun får lov til å stille i en høyere klasse under det løpet.
Mandag: meg - 100m bryst, Ingrid - 100m bryst, Sarah- 50m butterfly
Tirsdag: fri
Onsdag:fri
Torsdag: Sarah - 200m crawl og 100m bryst
Fredag: Sarah- 100m crawl

Sånn ellers sitter jeg i enden av den mils lange gangen på nett, BARE fordi hun teite dama sa at jeg kunne kjøpe 1 ukes internett for å ha på rommet,jeg måtte bare stappe i internett ledningen på rommet og logge med på. Men det funket ikke og jeg spurte etter en kode som funket,men da fikk jeg beskjed om at det internettet jeg hadde betalt for bare gjaldt i resepsjonsområdet. SÅ jeg ba om å få det jeg spurte etter og kjøpte,men da måtte jeg betale 15 euro i døgnet, det gikk jo ikke an å kjøpe 1 uke i slengen til å bruke på rommet. Så da sa jeg at det var greit at jeg fikk pengene igjen,men de kunne jeg selvsagt ikke få, for hun jeg snakket med visste ikke at hun hadde sagt ja til at jeg kunne bruke det på rommet. Flott,kunden har alltid rett og jeg sitter nå på gangen,nærme resepsjonen for å kose meg på nett. Hehe... Jaja, har vel opplevd verre ting enn det,men sure penger ble det ihvertfall,for egentlig er det mye gratistid på nett i resepsjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar