torsdag 5. august 2010

Min nye hobby:)

Jeg har begynt å male på t-skjorter. Foreløpig har jeg kun malt 3 stk,men det har tatt sin tid og motivene velges med omhu,så ingen grunn til å haste!
Som noen kanskje har sett på Ronny sin blogg har jeg malt Supermann til han,men jeg har også malt han sure i Bompibjørnene(har dessverre ikke bilde av det). I tillegg har jeg malt t-skjorte til meg selv med B-gjengen på. Må si meg fornøyd
Har tatt med meg t-skjorter og maling nå til Danmark,så satser på at det blir tid til å bruke kreaktiviteten sin her.
Her er noen bilder fra maleprosessen min:

5 kommentarer:

  1. Oj, skikkelig tøff! Visste ikke at du var god til å male.

    Jeg hadde håpet du eller Ronny kunne lære meg å crawle en gang. Men når jeg tenker over det er jeg ikke sikker på om du crawler, og hvis du gjør det har du vel en spesiell teknikk. Og Ronny er lei av svømming.. TskTsk:p

    SvarSlett
  2. Shit så flink du er! Tegner du faktisk på "fri hånd" også? ikke no kladd først? Kul hobby må jeg si :)

    SvarSlett
  3. Ooo, stilig! Du er kjempeflink! :D

    SvarSlett
  4. takk:) Det er veldig gøy! tegner på frihånd ja. dvs jeg bruker tegneserieblad som mal og bare satser på at det blir greit. har ikke tålmodighet til å kladde. hehe...

    SvarSlett
  5. Kult! Imponerende til å være på frihånd!

    SvarSlett