tirsdag 31. august 2010

Da blogger jeg fra Austad!

Med mobilt bredbånd fra Tele2 går ikke bloggingen så veldig greit. Har prøvd flere ganger å blogge,men selvsagt har alltid nettet klikket før jeg får postet det.
Men nå er jeg i Austad hos mor og far og der er det blitt mer stabilt nett.

Mye og lite har skjedd i det siste.
I helga var det utdritningslag for Siv Anita. Åh,VELDIG gøy!!! Gleder meg til 11.september:)
Ellers har vår lille nivø Tjukke Håkon(som Ronny kaller han) blitt barnevelsignet og dermed ble det en familiedag på søndag SAMT en liten forsmak av Austad-dagen før vi måtte kjøre videre til Spangereid der velsigelsen var.
Og jeg har forresten fått meg en liten jobb:) Fra og med torsdag 9.september skal jeg har Bevegelsestrening i sal på Sørlandsbadet. Hver torsdag kl.17.45 til 18.15. Så der håper jeg det blir bra oppmøte! Gleder meg ihvertfall.

Nei,nå lukter det litt for mye kanel i svingene her til at jeg kan sitte foran datamaskinen.

Ha en strålende flott dag!

1 kommentar: