mandag 16. august 2010

Åpnet bra om ikke annet...

Da er første og siste konkurransedag for meg over og det ble på ingen måte som jeg hadde håpet på. I min verden hadde jeg nesten glemt at jeg under oppkjøringen til VM slet jeg med skuldra og måtte derfor trene så godt jeg kunne alternativt. La meg si det slik: Jeg var fornøyd med åpninge,altså de første 50m, og det var helt greit neste 25m,men de siste 25m ble bare vas. Tiden min ble 3 sek over personlig rekord på langbane og ikke en tid jeg kan være fornøyd med.
Grunnen til at det stokket seg på slutten var nok skuldra sin skyld under oppkjøringen. Grunnlaget var ikke lagt godt nok,dog jeg hadde ikke andre valg fordi jeg måtte bli god i skuldra.

Kjedelig å tenke tilbake på hvordan løpet var nå,men derigjen godt å vite at det lar seg fikse på med god trening og oppfølging av fysio.

Sånn ellers kan jeg informere om at Sarah ble VERDENS MESTER på 50m butterfly i dag!!!!!!!! Sanket en gullmedalje til Norge og gjorde den norske supportergjengen(les: hennes mor,min mor og far,roy,solveig,svein, bodil,onkel kåre og foreldrene til Ingrid) veldig stolte!

I kveld har jeg vært med Heia-gjengen min(som jeg btw hørte veldig godt da jeg svømte) og spist middag nede i sentrum. Utrolig koselig!!!

Ronny fikk med seg løpet mitt over telefon med Roy. Jeg vet ikke hvem som var mest nervøs...;)

Alt i alt har det vært en fin dag,men det er mange oppgaver som må gjennomføres før 2012-formen sitter. Godt jeg har 2 år på meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar