fredag 20. august 2010

Fredag i Eindhoven. Lørdag i Norge!

Da er det kun kveldens finaler som er igjen før vi setter oss på bussen i morgentidlig kl.6.00 for å starte turen hjemover.
Gårs dagen var en flott dag for Norge. Sarah tok 2 gull deriblandt 1 verdensrekord.
Ellers var jeg en tur nedom sentrum og shoppet litt. Kjøpte 2 kjoler og 1 t-skjorte til å male på. T-skjorten skal Amailie,dattera til Geir få. Har prøvd meg på Donald,men ble ikke helt fonøyd.
På toppen av å være på plass i et mesterskap har jeg solgt leiligheten min i kr.sand i dag. Er ikke strålende fornøyd med prisen,men jeg gikk litt i pluss,samt det hadde ikke vært aktuelt å begynne å leie den ut og vente på evt prisøkning.

Her er noen bilder fra svømmehallen,samt t-skjorten jeg har malt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar