lørdag 30. april 2011

Finfin lørdag

Da er det allerede helg igjen, og jeg klarte ikke å holde øynene lukket lengre enn til kl.8. Det er faktisk ganske vanskelig å tenke på å sove når sola skinner fra skyfri himmel der ute.
Men ettersom jeg har en manns om klarer dette bedre enn meg,så ligger han igjen,mens jeg har satt en deig med rundstykker. Jeg tenkte det kunne være koselig med fersk mat til frokost:)
Man må stelle litt godt med sin mann!

(og btw så kan det se ut som at ting plutselig kan gå litt fort fremover i forhold til husbygging,så nå krysser vi fingrene for at sakene går i boks fremover)

3 kommentarer:

  1. ska sei.. baking på mårranen.. imponerende:):)

    SvarSlett
  2. Ja det var imponerende altså! Må passe på så ikke våre gubber leser detta :p
    Så gøy med mulig husbygging! Hold oss oppdatert ;)

    SvarSlett
  3. våre gubber kan lese dette og bli inspirert til å bake selv!!

    Kult med husbøgging:D

    SvarSlett