tirsdag 26. april 2011

Kongelig dag:)

I dag var jeg rett og slett så heldig at jeg fikk spise lunsj med prinsesse Märtha Louise, idrettspresident Tove Paule og 17 andre ordførere og representatener fra agderfylkene. Så hvorfor har jeg fått lov til å tre inn i et slikt selskap? Jo,nå skal dere høre; 2 av gutta fra Uten Grenser(som gikk på NRK) har planlagt å sykle fra Lindesnes til Nordkapp for å sette fokus på å rekruttere flere funksjonshemmede til idretten. I 2 måneder skal de sykle(med håndsykler) og stoppe innom forskjellige byer der folk også kan bli med dem og sykle videre på de etappene de ønsker. I de byene de stopper blir det også mulighet for funksjonshemmede å teste ut forskjellige tilrettelagte sykler. Oppi dette her fikk de tak i prinsesse Märtha Louise,siden hun er representant for de funksjonshemmede, til å starte etappen som i dag skulle gå fra Kr.sand til Lillesand. Og når det er kongelige på besøk i byen,så må det ordnes en flott lunsj med flotte folk. SÅ, her kom visst jeg inni bildet. De som kommuniserte med Slottet kunne til og med fortelle at Slottet var spesielt begeistret over at mitt navn sto på gjestelisten for lunsjen:) De sa at det var tydelig at Slottet allerede visste hvem jeg var.WOW!!! ganske kult,spør du meg.

I dag har vært en flott dag!

1 kommentar: