torsdag 7. april 2011

Ny dag,litt bedre:)

DA begynner kroppen å komme seg,så nå er det bare hodet og halsen igjen (hodet kan kanskje ta litt tid;) ). I inspirasjon av Birgitte og Christian og deres husprosjekt,kikker jeg en god del på nett og hus langs veien for å se hvordan jeg har lyst at vårt kommende hus i Austad skal bli. Håper bare Ronny blir enig med meg til slutt. Hehe... Neida,vi kikker endel sammen også, og har heldigvis ganske lik smak. Så det blir absolutt ikke et funkyshus. Vi er altfor tradisjonelle til det. Det eneste problemet vi har kommet til til nå, er at Ronny vil ha trefarget kjøkken,mens jeg vil ha det malt i en lys farge:) Hvis dere er enige med meg,prøv å overtale Ronny. Er dere enige med Ronny kan dere bare glemme å overtale meg! Hehe... Nei,men det er ihvertfall moro. Samtidig skal flotte kusine Mari være arkitekten vår, noe som gjør det ekstra stas med hus. Moro :)

6 kommentarer:

  1. Det er jo så utrolig mange flotte kjøkken på markedet, og faktisk veldig mange fine i tre.. som også kan være lyse og fine..

    Men for min del ble det hvitt, med hvitoljet eik benkeplate, og sort granitt-topp på øya.. :) En salig men forhåpentligvis god miks:)

    Good luck! kanskje dere kan "kompromissere"? Med slik farge du vil ha på frontene også slik tresort han vil ha på benkeplaten??

    BAre ikke skill dåkke pga et kjøkken;)

    SvarSlett
  2. Hehehe...takk for støtte og hjelp!
    I går var vi faktisk og så på kjøkken i Kr.sand. Moro,men mye å tenke på! Og skulle et kjøkken inneholde alt jeg synes er fint og koselig,så hadde vel en hel etasje vært kjøkken i vårt hus for å få plass. Fytti,kjøkken er viktig å ha gjennomtenkt!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Vi tenker faktisk på å ha mørke trefarga skuffer/skap nede og hvite skap over. Så det i en eller annen butikk, og det var sykt stilig.. Kanskje et kompromiss for dere :P

    SvarSlett