torsdag 14. oktober 2010

Plutselig helg

Da har mannen gått på jobb og jeg holder på å pakke håndbagasje, men med mål om å overleve 1 helg i Oslo. I dag drar jeg nemlig til Oslo på samling med landslaget, og denne gangen er jeg faktisk ikke den eneste sørlendingen. Det er en svømmer fra Mandal som også skal være med. Det blir koselig. Samlingen avsluttes søndags formiddag. Når jeg lander i Kr.by er det tut og kjør til Hægebostad(området)for feiring av barnevelsignelsen av Andine. Datter til Monika(kusine til Ronny) og Anders. Gleder meg.

Så det blir litt futt og fart denne helga.

3 kommentarer:

  1. Begge kusiner heter faktisk "Monica". Måtte bare poengtere det, hehe

    SvarSlett
  2. Huska du forresten å finne frem finklær til meg?

    SvarSlett
  3. Forresten: noen jeg kjenner fra mandal?

    SvarSlett