søndag 10. oktober 2010

HURRA MIN BURSDAG!!!

Plutselig er det elgjakt og min bursdag. Sistnevnet; Fantasisk!!!
Klarte å overtale Ronny til å gi meg bursdagsgaven rett etter klokken 12 i natt. Wohoo!!! Jeg fikk 6 middagstallerkner (i frokostserviset vårt) og et samlemelkeglass av Ritzenhoff. Jeg er STRÅLENDE fornøyd!

I ettermiddag kommer den nærmeste krets av familie og "ca familie". Jeg har blitt tilbydd hjelp for å stelle i stand,men har takket nei fordi jeg må jo se om jeg klarer å gjøre dette selv. Så nå har jeg telt opp nok sitteplasser, bakt 100 rundstykker som skal bli smørbrød, 40 kanel i svingene, 1 1/2 liter plommefløteis, litt jordbæris, sitronfromasj, litt tropisk gelè med fersken og snart skal jeg begynne på muffinsene med bringebær i midten.
Nam nam nam... og med et fruktfat på toppen tror jeg dette blir en veldig fin dag!

1 kommentar: