lørdag 16. oktober 2010

Åpen samling i Oslo

Oslo er byen og grunnen er åpen samling med landslaget. Åpen samling betyr at NSF inviterer inn svømmere som kan motiveres for å ha som mål å komme på landslaget og representere Norge i mesterskaper. Det er 7-8 utfordrere, der i blandt en svømmer fra Mandal (og hun har med 3-4 stk som nygjerrige tilskuere/trenere/familie). Vi har det veldig koselig og i dag har dagen bestått av å trene 1 økt i vann, 1 økt på land, 1 møte, mat og en kveldsøkt i vann.



Klarte forresten å få med meg en 250ml hårkur gjennom sikkerthetskontrollen på flyplassen, noe som har blitt et problem siden jeg verken skal sende bagasje eller tørr satse på at den går igjen en gang til. Så nå har jeg vært innom H&M og kjøpt små bokser å ha den over i. Hårkur til 300kr legger jeg ikke fra meg i Oslo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar