onsdag 1. juni 2011

Puh...

Skikkelig på plass hjemme etter mye styr de siste dagene. Kom hjem fra Flagstaff ørdags kveld. Søndags morgen var det gudstjeneste i Austad før toget til Oslo gikk. Kom frem på kvelden og fikk førsteklasses overnatting på hotellet i Grefsenveien. Mandags morgen var det å komme seg til NiH og ta eksamen jeg ikke fikk tatt i fjor. Etter det møtte jeg ei tidligere klassevenninne fra Beitostølen, samt Thea og Lise. Toget gikk hjem kl.15.07 og var fremme i 8-9 tiden.
Alt dette skjedde lørdag til mandag, så nå jeg sliten og blitt litt syk:(
Satser på å være pigg i morgen. Jeg er klar for å kjenne på effekten av å ha ligget 3 uker i høyden i 50metersbasseng! I dag blir derfor bare en rolig dag. Passer greit når det faktisk er skyfrihimmel ute. Geir(treneren min) sa jeg måtte få meg noe frisk luft og lade batteriene til i morgen, og det har jeg ingen problemer med å gjøre her i Snik:)

Vi var forresten på visning i går, men tror ikke det er noe å satse på.
I tillegg har vi fått avslag på å bygge på tomta i Austad:( En strek i regningen, kan du si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar