torsdag 16. juni 2011

Welcome to Mallorca

Da har vi ankommet Mallorca, sjekket inn på hotellet, spist, trent, spist igjen og nå sitter vi i resepsjonen og geeker på nett:) Min kjære mann kjørte med til flyplassen i dag morges(nesten natt). Stakkers, han sto opp med meg 03.25 og kl.03.50 satt vi i bilen på vei til Kjevik. Flyet mitt fløy kl.06.15 og Ronny begynte arbeidsdagen sin kl.08.00 i Lyngdal.
Mannen min er så SNIIIIIIIIIIILL!!!

Sånn ellers ser det greit ut her på hotellet og bassenget har en anelsen saltsmak i seg,så det er nesten som å trene på Sørlandsbadet :) Føler meg hjemme!

Men ja,nå er vi altså på plass på Mallorca, og her skal vi være til 30.juni. Kan ikke klage på det (dog jeg gjerne kunne hatt herr Fredbo med meg).

1 kommentar:

  1. Du har en snill mann, det tror jeg alle er enige i ;)
    Nyt Mallorca og lykke til med trening :))

    SvarSlett