søndag 26. juni 2011

Nå begynner ting og tang å nærme seg!

I dag er det søndag. Det betyr at det bare er mandag, tirsdag og onsdag før vi drar torsdagettermiddag til Berlin, og fredag før det blir lørdag og min kjære ektemann og mine kjære foreldre også ankommer Berlin.

På lørdag er det åpningssermoni.
Søndag svømmer Mariann og Sarah.
Mandag svømmer jeg og Mariann.
Tirsdag svømmer jeg, Ingrid og Mina Marie.
Onsdag svømmer jeg og Sarah.
Torsdag svømmer Sarah.
Fredag svømmer jeg,Mariann og Sarah.
Lørdag svømmer Sarah.

(søndag og mandag er vi tilbake i Norge og da skal jeg svømme 50m bryst, 100m butterfly, 200m medley og 50m fri(tror jeg)

Sånn ellers var vi på speedbåttur i går. Åh,det var så sykt deilig!!!Full fart ut på en flott øy der vi snorklet i en grotte.Turen varte bare litt over 2 timer, men de var deilige. Deilig å slappe av og tenke på noe helt annet. Trenger det i en slik oppkjøring vi er i nå.

Slo forresten til og hadde meg en slikkepinne i går:) Nam nam...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar