tirsdag 10. mai 2011

Over there

Da er vi skikkelig på plass her i Flagstaff og godt er det. Det var en lang reise over som begynte søndags kveld, da kjørte Ronny meg til Kr.sand der jeg fikk overnatte hos treneren min, slik at jeg slapp å stå opp på natten for å reise. Flyet gikk fra Kjevik kl.06.20, og vi var fremme kl.07.00 i Oslo. Der måtte vi vente i 4 1/2 timer før flyet skulle ta oss videre til NewYork. Etter 8 timer på fly over dammen var vi fremme og trengte bare vente 3 timer på neste fly som skulle ta oss til Phenoix. Det tok "bare" 5 timer med det siste flyet. Deretter igjen var det bare 2 timer igjen i bil før vi kunne stupe i seng.
Jeg jobbet hardt med å holde meg våken de ekstra 9 timene for at døgnrytmen skulle komme seg så fort som mulig, Og jeg klarte faktisk å sove hele natten. Deilig:) Og foreløpig er klokken bare 3 her, men føler meg ikke supertrøtt,selv om klokken er 00.00 hjemme, så tror jeg ligger bra an.

Ellers har jeg satt opp en streng leseplan for leiren,så forhåpentligvis skal det gå greit å ta eksamen med en gang jeg kommer hjem MED en helt vill døgnrytme.

Håper alt står bra til i moderlandet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar