onsdag 25. mai 2011

Nå drar jeg snart hjemover!!!

I dag er det onsdag og fredagmorgen begynner jeg på hjemreisen igjen. Det skal bli litt deilig:) Deilig å komme hjem til venner,familie og MANN!!! Men dagene har faktisk gått litt raskt her borte. Når jeg sover er dere våkne og når dere sover trener jeg. 17.mai var ikke så gale her egentlig,for da jeg våknet var jo dagen nesten over for dere.
Men ja,det er godt dagene har gått for det meste fort,for da er jeg snart hjemme igjen.

I morgen er det siste (harde) trening og deretter blir det tur til Grand Canyon. Fin avslutning på treningsleiren:)

Sånn ellers ser det ut til at jeg får plass i baggen til alt som har blitt suplert i løpet av de snart 20 dagene.

God tur til meg kl.05.00 på fredag (kl.14 for dere).

Håper ellers at alle har det fint hjemme i moderlandet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar