tirsdag 3. mai 2011

Dagen i går

gikk både fort og seint, litt i rykk og napp.
Kl.9.30 skulle jeg har time hos ortopeden i Kr.sand,men på vei inn fikk jeg vite at jeg hadde sett feil på tidspunktet og skulle egentlig vært der kl.8.30. "hurra" Men det ordnet seg og jeg ble skvist inn slik at jeg kunne bytte protesehylse(lår) og få ei hylse(lår) med kosmetikk(skumgummi blir lagt utpå hylsen og blir formet slik at det ser ut som mitt andre lår). Kl.9.45 var jeg ferdig, og siden jeg ikke skulle på trening før kl.15.00, hadde jeg noe tid å slå ihjel frem til da. SÅ jeg parkerte utenfor Sørlandssenteret og ventet på at de skulle åpne. Jeg satt der litt ekstra lenge,for det var så spennende å se alle de litt rare personene som føyk inn dørene da det åpnet. Utrolig facinerende!
På senteret fant jeg det jeg var på jakt etter; nemlig vår/sommerjakke!
Åh,kjøpte en nydelig rød jakke:) Ronny skjønte ikke hva jeg skulle med 1 rød jakke til, jeg hadde jo en fra før (i ull).
Da Sørlandssenteret var pløyet gjennom måtte jeg rundt og kikke på hva annet som var i Sørlandsparken. Stakk innom Straikjøkken. Mange flotte kjøkken,men må si meg lite imponert over kvaliteten i hengslene,så tror ikke de blir vurdert så høyt hos oss.

Kl.12 vendte jeg nesen mot Markens. Kjøpte meg noe mat,satt på kaffebar og nøt kulden i boblejakken. Kl.14.30 gadd jeg ikke mer og gikk på trening. De 3 timene med trening føyk som en vind og etter trening bare det til Austad for teaterøvelse. Der gikk også tiden fort da vi øvde på de forskjellige scenene fra Fjolls til Fjells.

Sånn ellers drar jeg på høydeleir på mandag. Nok en gang til Flagstaff, Arizona. Skal være der nesten 3 uker. Og da jeg kommer hjem er det straka vegen til Oslo for å ta en eksamen jeg skulle tatt for 1 år siden, men måtte utsette pga treningsleir.

1 kommentar:

  1. Du skal på vift igjen ja :p
    God tur!
    Hvis du har tid, så må du gi lyd så vi kan treffes når du er i Oslo ;)

    SvarSlett