lørdag 18. juni 2011

Skal det være en cola?Nei takk...javel,hvis jeg må:(

I går var ikke en behagelig dag. Våknet opp til feber og kvalme.
Dagen ble tilbringet på et mørkt hotellrom, mens de andre var ute i sola og nøt livet. Det er ikke mye godt å være syk altså, spesielt ikke når man har så mange andre fornuftige ting å finne på. F.eks gjøre seg superklar til EM!
Men men, nå er dagen i går historie og jeg fikk trent morgentrening i dag ihvertfall. 1 down, 1 to go!
Jeg begynte treningen i dag med litt kvalme, men da treningen var over var kvalmen det også. *Magisk*

Sånn ellers har jeg klart å ta med meg to bikinioverdeler og ingen bikiniunderdel. Smarte meg!!!
Heldigvis hadde Mariann en ekstra bikini hun ikke hadde brukt og trengte,så da kjøpte jeg den ut av henne:) Perfekt!!!
(vi snakker forresten svømmebikinier...ikke like kult å komme hjem med badedraktskille)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar