mandag 6. juni 2011

dagene flyr

da har mange solskinnsdager passert og min neste avreise begynner å nærme seg. For min del føler jeg at jeg nettopp har kommet hjem... Avreise er ihvertfall neste torsdag. Da blir det pre-camp på Mallorca (null peiling på hvordan det staves) i 2 uker, deretter går turen til Berlin og EM står for tur. EM varer fra 3.-9.juli og returen går rett til Drammen og langbane NM der. Litt nedtur å returnere fra EM, men de ønsker at vi skal representere for å rekrutere:) Etter NM blir det direktefly fra Oslo til Stavanger der jeg møter Ronny for å dra til Florida på FERIE!!! Vi skal dra med Henriette og Ingvar og gleder oss en haug. WOHO!!!
Leiebil er ordnet, samt de fleste hoteller for de 2 ukene vi skal være på tur. Vi skal begynne i Orlando, kjøre vestkysten ned til Key West og deretter kjøre opp østkyst og til slutt ende i Orlando igjen:)

Sånn ellers er det stevne på Hamar til helga, og jeg har klart å mase med meg min kjære mann. Jeg er superfornøyd!!! Gleder meg:)

1 kommentar:

  1. Nå føler jeg du har reist nok snart! :p
    Men den ferien høres KONGE ut!!!

    SvarSlett