onsdag 29. juni 2011

Mallorca dag 13

Javel, da er det ikke lenge før vi flyr videre til Berlin. I morgen kl.14.45 letter vi, og mellom nå og da er det bare 1 vanntrening. Nice nice!!!
Overskudd samles og testes i små mengder. Moro!!!

Jeg håper vi har nett på hotellet i Berlin, slik at jeg kan få oppdatert litt saker og ting underveis:)

Jeg begynner forresten å studere PPU (praktisk pedagogisk utdanning) på UiA til høsten, deltid vel og merke. Er ferdig i 2013, og til høsten har jeg bare 8 undervisningsdager! Fantastisk hverdag!!! Torsdags kveld og fredag formiddag. Undervisningen slutter i midten av oktober.Woho!!!

Og btw er det FORTSATT 30 grader her og sol. Og jeg sliter med svømmebrilleskille... :(

1 kommentar:

  1. 8 skoledager i semesteret. Snakk om tullball. Sånn er det ikke på Årnes. For vi leker ikke skole!

    SvarSlett