mandag 20. juni 2011

Mandag uten mann

Tenkte jeg skulle prøve å blogge hver dag på denne treningsleiren, men det er egentlig ikke så mye som skjer. Det som skjer skjer hjemme i Norge:(
Jaja,prøver meg på en liten uinteressant oppdatering likevel;
- til frokost dro jeg frem HaPåen min og fikk endelig et greit pålegg som jeg ikke var lei av.
- til lunsj var det faktisk kjøttkaker, og de var gode! Men jeg ble litt lei smaken da jeg kjente den igjen og igjen under treningen 2 timer senere...
- til middag var det kyllingen så tørr. Endelig!
- dagens fysio-behandling var tålig behagelig...største del av tiden ihvertfall.
- de andre solte seg i dag, mens jeg har ikke tålmodighet til slikt. Soling er kjedelig, og brun blir man uansett når man ligger og svømmer 4 timer til dagen i et utebasseng.
- nå er klokken snart 21.00 og jeg begynner å trekke mot senga.

Det skjer SÅ mye interessant på treningsleirer altså!!!

2 kommentarer: