onsdag 13. juli 2011

Solstaten Florida :)

Nå er klokken snart halv åtte, lokal tid,og jeg har allerede tatt en dusj,kledd meg opp i koselig sommerkjole, mens Ronny ligger i senga og sover. Føler meg nesten som far på tur :)
Sulten begynner snart å ta overhånd,så det er mulig jeg må ut og handle litt før vi skal spise frokost sammen klokken ni.

Det var forresten med små marginer vi rakk flyet videre fra Amsterdam i går. I utgangspunktet hadde vi 1 time fra vi landet i Amsterdam til neste fly gikk, men da vi ble over en halv time forsinket begynte vi (spesielt jeg) å bli stresset. Heldigvis hadde jeg med rullestolen min,pluss at vi hadde bestilt bil fra gate til gate for å ikke sumle bort noe tid. Da vi kom av flyet ble vi møtt av en kjempe koselig fyr som fraktet og guidet oss til gaten vi skulle dra fra. I tillegg hadde vi Henriette og Ingvar til å holde gaten litt slik at de visste det var noen flere på vei.
Da klokken var 08.46 satte vi oss i flysetene, flyet tok av klokken o8.50!
I og med denne prosessen gikk uhyggelig fort fikk vi beskjed om at vi nok ikke kom til å få bagasjen med oss helt frem.
Men hva dukket opp på rullebåndet i USA??? Bagasjen vår!!!
Fytti, all ære til de flyfolka som klarte det!

Henriette og Ingvar derimot mistet sin. Hehe.... Og deres fly var i rute.

Men nå er vi altså fremme og på FERIE. Merkelig følelse! :)

3 kommentarer:

  1. JAAA KOOOOS DERE!! VI MISUNNER DERE!!!!!!!!!!! TA MASSE BILDER!! OG BLOGG :D

    SvarSlett
  2. ja blogg masse:):)
    nyt ferien:)
    dåkke fortjene d:)

    SvarSlett