onsdag 20. juli 2011

endelig nett!

Etter noen dager på Key West med elendig nettilgang(og ikke iPhone,slik at jeg kan komme på f.eks nettet til Hard Rock,som Ronny gjør)skal dere få en liten oppdatering.
Akkurat for øyeblikket er klokken litt over 8.00 og jeg ligger her i kingsize-senga og kan nærmest bare skimte Ronny i den andre enden av senga. Senga er så stor og full av puter og dyne at jeg følte nesten jeg sov alene da jeg våknet(til tross for dobbeldyne).
I går ankom vi Miami etter noen flotte dager på Key West,med snorkling,bading, måltid på Hard Rock Cafe, vandring i gatene, generelt noen rolige dager altså.
Det er forresten ingen høye bygninger på Key West og alt ser ut som hus,så vi hadde liyy problemer med å finne Hard Rock. Vi kjørte og vi kjørte og vi kjørte. rundt i ring og på kryss og tvers for å finne denne restauranten vi hadde blitt forklart med kart hvor lå. Til slutt stoppet vi en plass og spurte etter veien, der fikk vi greit veibeskrivelse: "Rundt hjørnet til høyre og kjør 5 sekunder". Og DER lå den! Og vi skulle ønske dette var en gate vi ikke hadde vært innom,men vi hadde faktisk kjørt forbi der i leitingen vår. hehe...

Men som sagt, nå er vi i Miami. Planen i dag er sen frokost kl.9.30 (jeg holder på å dø av sult allerede) for så å gå direkte på Miami Beach og slikke sol. Med over 30 grader i skyggen,så er jeg spent på hvordan jeg vil holde ut... Btw her om dagen ble jeg solbrent på ryggen fordi jeg var for svett da jeg smørte meg.SÅ varmt er det her!

Sånn ellers var det litt shopping i går etter at vi ankom. Ronny fikk seg nye Cross,veldig fine, dere vil ikke tro det! Og jeg fikk kjøpt meg en kortbukse på Banana Republic, samt en våtdrakt i god kvalitet for å svømme i fjorden igjen. Denne gangen er planen å ikke få så mye gnagsår, spesielt i nakken.

Vårt hotel ligger særdeles nærme stranden,samt hovedhandlegaten,så her er vi midt i smørøye! DEILIG!!!

Nei,mulig jeg må snike meg ut, finne noe mat og kikke litt rundt før "frokost". 9.30 er jo formiddagsmat.... :)

2 kommentarer: