mandag 11. juli 2011

NM dag 2

Da er formiddagens øvelser over og jeg sitter på hotellerommet her i Drammen.
I dag svømte jeg 100m butterfly (eneste funksjonshemmede som stilt,så jeg hadde god sjanse for å ta gull..hehe). Svømte inn på tiden 1.36, noe som er 4 sekunder pers. Så det var jeg veldig fornøyd med. 25 minutter etter sto jeg allerede klar igjen for 200m medley, og der klokket jeg inn på 3.59,75, dvs pers med 2 tideler fra tiden i EM. Kan ikke si meg misfornøyd med det heller:)

I kveld blir det 50m bryst. Svømmer kl.18.06, har premieutdeling kl.18.35. Stevnet er ferdig kl.19.00, og kl.19.46 tar jeg flytoget til Gardermoen for så å ta flyet til stavanger kl.22.30.
Overnatter hos ei tante i kveld. Det blir koselig! Selv om det kun bli få timer vi blir der. Alltid koselig med gjensyn:)

1 kommentar:

  1. Mariann Vestbøstad Marthinsen12. juli 2011 kl. 00:18

    Gratulerer med pers, på da meste du svømmer ser eg. Formtoppen stiger visst enda! Lykke til på siste øvelse og GOD SOMMER! :)

    SvarSlett