onsdag 16. mars 2011

Tekstilmaledag

I dag etter treningen var vi tre spreke jenter som satte oss ned og malte på tekstil. Josephine malte på lakenet sitt,for hun ville ha et mer personlig laken, Elisabeth malte på putetrekket sitt og jeg satt med et t-skjorte til Ronny og en singlet til meg. Josephine fokuserte på å male barnetegninger innen temaet "Livet mitt i Kristiansand", samtidig som hun hadde maur i buksa og sprang inn og ut og rundt over alt. Og Elisabeth liker veldig godt Tingeling,så i dyp konsentrasjon om å male riktig,samt øve på norskprøven hun skulle ha dagen etter(i dag),skapte hun seg et koselig putetrekk med Tingeling på. Jeg for min del slang på en Lyngdalsku på et t-skjorte til Ronny og en Mr.Hiccup på et singlet til meg:) To små,men koselig prosjekt.


Og her er litt bilder fra kvelden:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar