søndag 20. mars 2011

Hæærlig lørdag

Dagen i går startet kl.8.00,for da følte jeg meg uthvilt:)
Kl.12 møttes teatergjengen for å spille inn utescenene i Fjols til Fjells. Veldig moro! Turen gikk til Kvåstunet,for der var det snø og bakke. Hele filmen skal selvsagt spilles inn i svart hvitt,samt vi har kun tidsriktige klær på(dvs 50-talls klær),så blir moro å se hvordan det blir seende ut. Amatøraktig blir det jo uansett,men nå skal det jo også bare brukes til bygdekino. Nå er ihvertfall 4-5scener ferdig spilt,så da har vi vel bare ca 44 igjen. Hehe...

Sånn ellers hadde vi besøk av fetter Stian og nabo Anne Kristine i går kveld. Anne hadde med seg Tranbergs nyeste medlem,så det var koselig. En to ukers gammelt nurk.

I dag(søndag) er det lite som står på tapeten, utenom å forberede skoleuka som kommer. Jeg skal nemlig endelig ha litt vikartimer igjen. Moro:)

4 kommentarer:

  1. GLEDER meg til å se det dere har spilt inn!!! :D

    SvarSlett
  2. Syns forresten noen av scenene burde spilles inn i København!!!! :P hehe

    SvarSlett
  3. Hehehe.... Bare å finne et passende hotell;) Men er kanskje ikke så mange høyfjellshotell i danmark? ;)

    SvarSlett
  4. Tror du må forklare det litt nærmere... Ingen høyfjellshotell i Danmark? Værste jeg har hørt!! ;)

    SvarSlett