fredag 4. mars 2011

Ca snart helg

Da er helga her snart og meg og Ronny håper på å få oss en hyttetur til Bortelid sammen med Erik og Maj Tonje. Det hadde vært deilig:)

Ellers var jeg på kino med Elisabeth Foss i går. Vi så Just go with it. ÅH,FANTASTISK FILM!!! Den anbefales virkelig. Kanskje det bare er meg,men det er lenge siden jeg har ledd så godt av en film. Og at den varte 1 time og 56 minutter var ingen hindring,for tiden gikk så fort. Jeg kunne gjerne ha sittet og sett lengre :) Så ja,den anbefales! Går også i kveld på kino. Hint hint

2 kommentarer:

  1. hmmm den har jo fått ELEEENDIG kritikk overalt.. må være du som har dårlig humor :P

    SvarSlett
  2. Hehehe... Jaja,jeg treffer vel som regel ikke med kritikerne,så da får jeg heller ha litt dårlig humor. Hehe... Neida,men det er faktisk en film som jeg kunne tenkt meg å se igjen i nær fremtid. Ting var for litt forutsigbart, sånn er jo alle slike filmer, men denne hadde bare ganske mange festlige karakterer. Ungene var festlige!

    SvarSlett