mandag 8. november 2010


I dag våknet jeg til masse snø i Snig. Og jeg hadde sommerdekk... så på sommerdekk kjørte jeg til Austad for å bytte dekk. Gikk greit på E39,men i rundkjøringen på Vigeland kjørte jeg ufrivillig rett frem mot gamleheimen i stedet for opp Smibakken.


Symaskinen jeg kjøpte på loppemarkedet for 100kr :) Funker utmerket! Og mitt første produkt ble et skjørt jeg sydde i går.

Ronny skraper is lørdags kveld.



Og her er en messinglysestake jeg kjøpte på loppemarkedet. Kjøpte spraymaling og da ble den rød og fin:)























Og her er jeg godt i gang med julekalenderen vår. Har strikket, tovet og klippet ut hjerter. Nå gjenstår å sy tall på dem. Tror dette blir koselig!

8 kommentarer:

  1. hvis jeg noen gang kan bli halvparten så huslig som det du er, så skal jeg si meg fornøyd! Æ e imponert! :)

    SvarSlett
  2. Ja fytti...du kan jo alt!
    Men veldig fint skjørt, og veldig kul lysestake..den likte jeg altså! Åssen spraymaling er det du bruker til sånne ting? Hvor kjøper man det?

    SvarSlett
  3. Har fått tips om at spraymalingen på Europris er lik så god som byggeforretningens (når det kommer til å spraye slike ting som bare skal pynte). Tror den kostet 39kr eller noe.

    SvarSlett
  4. Ooo, spraymaling. Har en ramme jeg vil spraye men har aldri turt fordi det er metall. Blir det ikke sjoldete?

    SvarSlett
  5. Nei, blir jevn og fin. Det eneste man må passe på er å ikke spraye for nærme,for da kan den begynne å renne. Ellers hadda jeg to strøk på lysestaken,for å få mest mulig effekt av fargen.

    SvarSlett
  6. Du vet ikke åssen det er i forhold til møbler? Tenker liksom bokhyller og stoler og sånt som har glatt overflate?

    SvarSlett
  7. Har sprayet nattbord før med den sprayen, og det gikk veldig greit. Har ikke begynt å flasse. Men man må gå over med et pussepapir først,slik at malingen setter seg bedre. Lett med fint pussepapir vel og merke. Men for f.eks stoloverflater,så ville jeg kanskje kjøpt spraymalingen på en byggeforretning,for de er litt mer slite sterke.

    SvarSlett
  8. Okei,takker! Good to know ;)

    SvarSlett