torsdag 25. november 2010

Annet nytt:
























Jeg har fått ny badehette!!!




Jeg har prøvd å bake mors spiralloff for første gang. Gikk egentlig veldig bra, glemte bare å ta med egget i oppskriften. Hehe...
Julekalenderen vår er på plass MED pakker allerede. Woho!!!



Vi har byttet bord på kjøkkenet. Har frem til nå lånt et av mor og far. Men dette er mitt som jeg kjøpte på loppemarked for 4 år siden:) Bord + 6 stoler for 400kr.





Og det var salg på Tau Eplemost på Mega. 2,90kr+pant per flaske. Hadde ikke en tier for å kunne bruke vanlig trillekurv,så ble en liten trillekurv istedet. Skjønte i butikken, da jeg må sleeepe med meg kurven, at jeg hadde en utfordring med å få disse 30 glassflaskene ut til bilen. Så jeg spurte pent om jeg kunne låne med meg denne lille trillesaken ut til bilen. Og det fikk jeg lov til. Men jeg fikk noen rare blikk fra Mega-cafeen mens jeg halte og dro i denne kurven og fortauskanter og andre små humper som gjorde at det klirret godt i kurven. Men det var verd det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar