søndag 21. mars 2010

Siste dag i NM

Da har jeg svømt 100m bryst og det var en nervepirrende opplevelse.
Frykten for at jeg skulle svømme dårlig når jeg følte jeg var i god i form lå som et teppe over meg.
Første 50 meter svømte jeg ikke langt unna 50m pers,ergo ganske fort, selv om jeg der og da følte jeg tok litt lite i. Tredje lengde gikk bra,men da jeg skulle speede på inn de siste 25 meterene ble det litt for lite teknikk og litt for mye overfladiske tak. Tiden ble 1.53,18. Var ikke så fornøyd da jeg slo inn,men da jeg hørte hvordan jeg hadde svømte,så gikk det egentlig greit.
Så alt i alt er jeg fornøyd!
(beholdt gullet ihvertfall)

Nå slapper jeg av i Orrestien hos tante og onkel sammen med mor og far. Premieutdeling er i ettermiddag,så jeg er ikke helt ferdig med svømmehallen for helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar