lørdag 20. mars 2010

Ny blogg snart nytt hjem

Da er jeg på plass igjen med ny blogg og denne skal være åpen. Det eneste jeg skal unngå er at bloggen kommer opp når man søker på navnet mitt.

Bloggen heter Snikblogg fordi det er til Snik vi flytter i midten av april(!). Gleder oss veldig!
Ronny har søkt på jobb i kommunene rundt og det er vel ikke urealistisk at han kommer til å få en bra stilling (hvem vil ikke ha en mannlig lærer som vil jobbe på barneskole,har matte,naturfag og kan tilrettelegge for fysisk og psykisk funksjoshemmede???).
Min plan har vært å enten søke stilling som trener på et treningssenter (liten stilling vel og merke) eller være litt svømmetrener i klubben, men plutselig dukket det opp en stillingsannonse i lokalavisa. Rehabiliteringssenteret i Eiken søker idrettspedagog. Så jeg har søkt der! Uten at jeg vet om utdannelsen min vil passe der, funksjonshemmingen vil passe eller om svømmingen min vil passe inn. Men jeg har ihvertfall søkt og blitt kalt inn til intervju,så får vi ta det der i fra!

Ellers er jeg for helga i Stavanger under kortbane-NM. Svømte 50m bryst og 50m butterfly i går kveld og det gikk helt greit. Litt teit kanskje å ikke være superfornøyd når man har perset og satt ny norgesrekord på 50m bryst, men jeg hadde rekorden fra før av og jeg burde svømt bedre enn det jeg gjorde. Fikk ikke skikkelig tak i vannet og ble liggende å ta mer overfadiske armtak. Men at jeg perset mens jeg ikke var fornøyd viser bare at jeg er i god form og kan bedre,så da er det greit!

I kveld skal jeg svømme 50 m fri. På INGEN måte en medaljeøvelse og jeg havner nok sist, men det er helt greit! Svømmer jeg i nærheten av 43sek som er min pers blir jeg veldig fornøyd,for jeg skjønner ikke når og hvordan jeg klarte å ta den persen. Har ikke vært i nærheten det siste året ihvertfall!

I morgen tidlig kl.10.13 blir det 100m bryst. Øvelsen jeg svømmer internasjonalt og ligger som nr.8 i verden på. Så dette er øvelsen jeg uten tvil kommer til å ha mest nerver til! Gru-gleder meg...

Nå ligger jeg og slapper av på hotellet her i Stavanger. Stusselig når det ikke er noe på tv og man skal spare på energien til i kveld og i morgen... men men.jeg har jo internett heldigvis!

5 kommentarer:

  1. Så kjekt me ny blogg! Du sko sagt fra te oss, me e jo bare 15 min unna, du sko komt te då!! Masse lykke te imårå!! store klemmer fra oss 3

    SvarSlett
  2. Åh,det hadde vært koselig! Skulle ha tenkt på det. Og takk takk. Blir spennende!

    SvarSlett
  3. Hurra! Ny blogg! Finfint bilde! Dere er nydelige!
    Klemmen

    SvarSlett
  4. hehe..takk takk! Og takk for at vi fikk snikbruke bildet du tok;)

    SvarSlett
  5. snikbruk på snikblogg er selvsagt greit! Gratulerer meg supersvømming i helgen! Du er god!

    Klemmen og gyseligt gla´i deg!

    SvarSlett