søndag 11. juli 2010

Idrettsskade

















Her er en ekte idrettsskade innenfor svømming. Jeg fikk den på treningsleiren i Spania nå for litt siden og er er slik det skjedde:
Jeg kom inn til kanten og skulle ta en pause. På grunn av dyp bunn må vi holde oss i kanten eller banetauene under pausene,og det var da jeg fikk min lille skade på min lille arm. Banetauene består av en vaier i midten med noen slags "flyteperler" rundt. Er baneskillene brukt mye kan noen av disse "flyteperlene" bli ødelagt og det resulterer i at de resterende "flyteperlene" kan forflytte seg på vaieren om noen drar i banen. Og det var det som skjedde. Jeg kom inn til kanten og skulle i et lite sekund holde meg, med den lille armen på den tomme vaieren,da Bernt Marcus fra Mandal drar i banetauet(lenger uti banen) og skapte denne forskyvingen av "flyteperlene" og den lille armen min(underarmen) ble skvist mellom de harde "flyteperlene" og veggen,samt dratt langs vaieren. Oh,det var så SYKT vondt!!! Stakkars lille armen min:(

Beklager, Bernt Marcus jeg måtte bare kunngjøre min skade,samt gi deg litt dårlig samvittighet. hehe... Tenk å skade en person som allerede er funksjonshemmet! ;)

1 kommentar: