fredag 9. juli 2010

50m fri overstått

Da er finalesekvensen over for i dag og jeg må si meg ganske fornøyd!
Jeg svømte 50m fri(crawl) og tror jeg satte personlig rekord på langbane. Jeg svømte på 44,71, kun 6 tideler over kortbanetiden jeg gjorde under skagerak swim i januar i år.
Under løpet stresset jeg livet av meg for å holde en en rett linje fra hoften til skulderene,men det var utrolig vanskelig. Jeg kompanserte med å redusere frekvensen,og det funket tydeligvis:)

Endte totalt på 5.plass,men nå skal det sies at det kun var 6 stk med. Hehe... Jeg skal IKKE skryte av at jeg er flink crawlsvømmer, men det er gøy når jeg forbedrer tidene på distanser jeg til vanlig ikke fokuserer på også.

I morgen braker 50m bryst løs. Skuldra kjennes bedre ut og nå håper jeg bare jeg får rett tak i vannet fra starten av,så har jeg sjanse til å bli fornøyd:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar