torsdag 8. juli 2010

100m bryst overstått og jeg skulle heller stått over den...

Første dag i NM her i Trondheim og 4 Vågsbygdsvømmere har vært i ilden i dag. Det har vært meg, Tom, Amailie (datter av treneren min) og Sofie.

Her er resultatene:

Amailie - 100m bryst, over pers og ikke så fornøyd. 50m rygg, ca pers og fornøyd.

Tom - 50m bryst, ca pers og fornøyd

Sofie - 50m rygg, ca pers og fornøyd

Meg - 100m bryst, DÅRLIG!!!!!!!! Jeg åpnet med veldig høy frekvens og dårlig tak i vannet,og slet meg derfor ut første 50m. Siste 50m stivnet jeg og lykken var stor å endelig komme i mål. Treneren min mener at det at jeg ikke har kunne bruke skuldra så mye å trening har også sin påvirkning på hvordan jeg gjorde det i dag.

Jeg er så utrolig ustabil når jeg ikke får ha stabil trening. På grunn av skuldra den siste gode uka har jeg nesten bare svømt bein og dermed har jeg ikke like stålkontroll på taket og frekvensen. GANSKE frustrerende! Svømte veldig bra på trening på tirsdag,så får finne tilbake den formen til i morgen og på lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar