tirsdag 11. mai 2010

Fremme i Flagstaff

Da,etter bare litt over 1 døgn reising er jeg på plass på høydeleir i Flagstaff, Arizona. Her skal jeg være i 3 uker og forbedre oksygenopptaket mitt.
Det er 9 timers forskjellig her fra Norge,så det kjennes på kroppen.
Ukene fremover vil bestå av hovedsaklig rolige treninger og et dagsprogram ser sånn cirka slik ut:
Frokost: 6.30
Basistrening: ca. 7.15-8.00
Svømmetrening: 8.00-10.00
Basistrening: ca. 17.00-17.45
Svømmetrening: 18.00-20.00

Har havnet på rom med Linn og Katharina, og må si meg særdeles fornøyd med det.
Rommet er stort og inneholder hele 2 flatskjermer som er ca.42 tomme store. Ett i stua og ett på soverommet. Frokosten er både utrolig god og fanzy. Starbucks ligger rett over veien og Target er heller ikke langt unna. Tror jeg skal få det greit her disse ukene.

Har nett på rommet,så oppdaterer nok litt underveis..om det skjer noe spennende da.

2 kommentarer:

  1. Aiai..hørtes jo konge ut! Håper du får det fint der borte..og at oksygenopptaket forbedres ;)

    SvarSlett
  2. Hehe.. nå må du ikje puste FOR mye.. da bli du bare heilt høy:-))) Lykke til, hørtes spennende ut!

    SvarSlett