torsdag 22. mars 2012

Drammen,baby!

Da sitter på hotellrommet i Drammen og slapper av etter å ha svømt 100m butterfly ca kl.10.56 i formiddag.
Min tidligere pers var 1.36,5, mens i dag svømte jeg på 1.35,34,så det er jeg fornøyd med.
I kveld skal jeg kose meg med å se Mandal svømme finale,samt ha det sosialt og greit med klubben min. Blir kos!

Vi bor forresten på Comfort Hotel Union Brygge. Utrolig flott hotell! Generelt sett er faktisk Drammen utrolig flott! Tror jeg lett hadde valgt Drammen by fremfor Oslo by. (men nå slipper jeg heldigvis å velge mellom de 2 stedene. Hehe....)

2 kommentarer:

  1. Grattis! :)
    Har hørt at Drammen har blitt en veldig flott by ja..hadde vel litt frynsete rykte før. Men Oslo er flott den og altså! Dere skulle bare holdt ut her litt til ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oslo er en fin plass å besøke i korte perioder, hehe. Bo kan man gjøre mange andre steder.

      Slett