fredag 2. mars 2012

Får ikke til bilder:-(

Da har jeg prøvd og prøvd å laste opp bilder,men det funker ikke. (Det betyr ikke at jeg har gitt opp,men at jeg faktisk har prøvd)
I morges hadde vi hard trening. En trening som gikk overraskende deilig. Tipper at det var fordi jeg var mentalt forberedt.
I kveld er det kun rolig og litt sprint som står på programmet. Deilig!
I morgen blir siste hele dag før klubben. Det blir trist:-( men heldigvis for meg er landslaget mitt+ sandvolleyfolka fortsatt på plass.
I tillegg pakket min kjære mann en melkesjokoladeplate og brev i kofferten min(uten at jeg visste det). Så både brevet og sjokoladen skal nytes litt etter litt den siste uka her nede.
Jeg kan ellers rapportere om strålende sol og høy solfaktor. Jeg ligger for øyeblikket under en parasoll og venter på lunsjen som skal begynne. Forstår dere har det varmt i norge også:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar