torsdag 23. februar 2012

Seriøst???Beinet tar jo helt av!!!

Jada,jeg visste da jeg la meg i går at det var en stund siden jeg hadde ladet beinet og at det snart kom til å vibrere og pipe for å si : LAD MEG!
Og riktig nok gjorde det det i ettermiddag. Det pep og det pep, samt vibrerte. Så sa det til slutt takk for seg og beinet ble stivt og ubrukelig. Greit nok, tenker jeg, for jeg hadde ikke tenkt å gå så mye resten av dagen likevel. Men SÅ begynner beinet plutselig igjen,ETTER at det har sagt takk for seg, å vibrere helt vilt. Den lille foten min føler seg helt rystet(les; ristet), stakkar!
Men nå(flere minutter senere) har det sluttet igjen. Får håpe det siste bare var siste krampetrekninger.
Heldigvis venter laderen for natten,så da blir nok beinet fornøyd igjen:)

Det var siste beinnytt...

2 kommentarer:

  1. tenk at jeg har en venn med en blogg hvor man kan lese om vibrerende og ristende bein med dårlig strøm. det er slettes ikke værst.

    SvarSlett