lørdag 26. februar 2011

Teknikkuke snart over

Da er det lørdag og det gjenstår kun 2 treninger igjen før vi returnerer i morgen formiddag til moderlandet.
Denne uka har,som dere kanskje har sett,vært mye fokus på teknikktrening og analysering. Utrolig spennende og jeg har mange ting som skal prøves ut for å se om det kan gå raskere.

Sånn ellers har vi vært en liten koselig gjeng på tur. Har hatt selskap av Madlas elitegruppe (Sarah sin klubb),så det har vært hyggelig. Morten(landslagstreneren) har de siste to dagene presert å smøre seg med "tan intensifer" og KUN det,samtidig som han gav bort litt av den til en av svømmerne også. Så nå valser de rundt her, den ene røde er den andre. Jeg for min del han kun ligget i skyggen de 2 timene jeg gadd å være ute i sola. Så mine skiller kommer fra svømmebassenget og jeg har derfor svømmebikiniskille,samt svømnmebrilleskille. FLOTT!!!

Nå er det siste dag med behandling av fysioterapauten vår,Iwonka. Fysiobehandling HVER kveld, DET er luksus!!! Deilig :)

Gleder meg da til å komme hjem til en fit mann som har måkt snø mens jeg har vært borte.

1 kommentar: