onsdag 9. februar 2011

REKLAME!!!

Åh,jeg blir gal av reklamen som detter ned i postkassen. Og frem til for en liten stund siden har postbudet respektert lappen det står "nei takk til reklame",men nå har de da funnet ut at den er for falmet,så nå er det fritt frem med å bli kvitt alt de kjører på.
I dag da jeg hentet posten tok det kaka. I går hentet jeg kun avisa og ikke posten,så i dag skulle jeg da altså hente gårsdagens post og dagens aviser(farsunds avis og aftenposten). Og DETTE var den bunka som møtte meg. I tillegg var alt stappet nedi, slik at vår store postkasse virket stappfull.

Og dagens postmeny besto av:
Reklameavis fra UiA

Avisen TS (uten at jeg vet noe mer om den. Det står Vest-Agder på den ihvertfall. Leses altså ikke)

Reklameblad fra MEKK -bil,båt,hjem,fritid

Reklameavis fra JULA

Reklameavis fra Bohus

Reklameavis fra BilXtra

Reklameavis fra Felleskjøpet

Reklameblad fra Kjells markiser

Reklameblad fra ICA Supermarked

Reklameblad fra Rema 1000

Reklamaeark fra Thermo Tours

Reklameavis fra Skeidar


Er det mulig å få SÅ mye reklametull på èn og samme dag????????????

Og samtidig som postbudet stapper reklamen nedi som en annen tulling,så kommer avisbudet og gir oss ikke avis om det ikke er plass(pga stapping) i postkassen. Så jeg kan være rimelig sikker på at hadde vi glemt å hentet avisa i dag,så hadde vi ikke fått noen i morgen.

3 kommentarer:

  1. Jeg er misunnelig. Vår postmann er tydeligvis forvirra over om det bor noen her eller ikke for det har ikke stått navn på postkassa. Men i dag fikk jeg skrevet på navnene våre..LIKEVEL ingen reklame:(

    SvarSlett
  2. jada,jada. Hint om at jeg skal lage ny lapp??

    SvarSlett