onsdag 7. juli 2010

Trondheim

Da var min lille uke på Sørlandet over og jeg er på plass i Trondheim for NM på langbane(50meters basseng). Føler meg kjempe heldig som har fått enerom og gratis internett. Ah...deilig! Har nettopp vært ute og spist middag på en kina-restaurant og før det testet ut Pirbadet der NM skal være. Vannet der er faktiska likt det i Sørlandsbadet, saltvann.

Ellers har den lille sørlandsuka gått fort. Vi kom hjem fra Calella fredag kl.23.30 og lørdag var det klart for trening og bryllup til Thea og Peter. Vi var hjemme da i 3-4-tiden og kl.7.00 neste morgen sto Ronny opp for å dra på guttetur til Danmark. Kl.12.00 var det klart for bryllupstur med Adella i Farsund. I solsteika sto reker og kakerester på menyen. Utrolig koselig! Etter det tok jeg turen ut på hytta og fikk hilst på broderen,svigerinne og nevø,samt spist krabber. Mandags morgen var det møte med GE Heathcare etterfulgt av trening og deretter ankom kusine Mari og vi dro sammen til hytta. Menyen der var grillmat med jordbær til dessert og senere krabber! Tirsdags morgen ble vi vekket av måkeskrik og svake lyder av at far vasket opp på plattingen utenfor hytta. Frokost ble nøde i en lun solkrok med Mari,mor og far. Landtrening kom deretter,før tante og onkel og lunsjen ankom. Meg og Mari dro til Sørlandsbadet på ettermiddagen og gjennomførte en ny trening (en trening både meg og Mari er stolte av). Tilbake på hytta fikk vi servert krabber(nam nam nam) og etter det tok jeg turen hjem til Snig for å ta imot min kjære som kom hjem fra gutteturen sin. Min kjære ankom på natta og i dag kl.7.00 var det opp igjen for så å dra igjen. Jeg kjørte til flyplassen,men Ronny dro til Kvinesdal for dugnad på rockefestivalen,samt se konsertene.

På søndag ankommer hjem sørlandet igjen og da blir jeg hjemme en god stund, faktisk til 5.august. Det blir deilig:) Gleder meg til kvalitetstid med min kjære mann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar