lørdag 10. juli 2010

50m bryst over og ut

Da er siste øvelse i NM gjennomført og det gikk så som så. Forsvarte heldigvis gullet mitt,men gikk 1 sekund over langbane persen jeg tok i fjor under NM på Tøyen. Første 25 meter kjentes bra ut,men de siste 25 ble utrolig tunge og jeg merket altfor godt at jeg hovedsaklig har trent bein i det siste(pga skuldra). MEN nå kjennes skuldra mye bedre og jeg kan snart begynne på kvalitetstreningen igjen. Skal bli deilig!!! Er ganske så lei av beintrening nå.

I morgen blir det lett trening og så tar jeg søndagsfrien på mandag. Det skal bli deilig:)

Sånn ellers kom Aleksander Havre fra Mandal på 6.plass på 50m rygg. Han var ikke fornøyd med tiden,men han har også slete med skuldren i det siste. Aleksander er han til venstre på bildet av Mandalsgutta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar