lørdag 29. mai 2010

1 bilde i timen 1 dag (fredag)

Siden lørdagen nesten er over når jeg står opp her i Flagstaff,så valgte jeg å ta fredagen.Litt fordi det var en litt mer spennende dag også!

Klokken 7.00: Frokost er spist og vi er på vei til bilen(den hvite) for å dra på trening.




kl.8.00 I vannet og trener etter 30 minutter med basis og bevegelighetstrening.


Kl.9.00 Fortsatt i vannet.



Kl.10.00 I bilen på vei tilbake til hotellet.



Kl.11.00 Avreise til Sedona. Meg og disse tuttene bakerst i bilen:)



Kl.12.00 Klar for Hummer-tur i Sedona.

Må bare få alle på plass før det bærer ut i villmarka.



kl.13.00 Fortsatt på Hummer-tur i villmarka. Sykt!!!





Kl.14.00 Kissing-rock!Slutten av Hummer-tur.



Kl.15.00 Suvenirbutikk i Sedona.


Kl.16.00 Snart ikke i Sedona lengre. Men i en sjokoladebutikk!


Kl.17.00 De andre begynner å gjøre seg klare til kino,mens jeg ser på tv.


Kl.18.00 Jeg koser meg på nett. Men midt på natten hjemme,så lite liv.




Kl.19.00 Vi sitter klare i kinobenkene med popcorn og drikke. Klar for kino!
























Kl.20.00 Sex og Singelliv-filmen har startet!


Kl.21.00 Filmen begynner å nærme seg slutten.



































Kl.22.00 Vi er på vei tilbake til hotellet. 9 jenter i 7-manns bil:)


Og så dro vi rett hjem å la oss. Ranglet litt,så det kjentes på dagsformen i dag(lørdag)!


1 kommentar: