onsdag 4. januar 2012

Nytt år, en hel haug som skal skje i løpet av dette året :D

I morgen og fredag er det skole (PPU) i Kr.sand, trening og litt KVS-jobb. så blir det helg og på mandag setter jeg meg på flyet til Oslo, overnatter der til tirsdag og tar et tidlig fly til Fuerteventura for 2 ukers treningsleir. Blir helt merkelig å dra på treningsleir igjen. Merker jeg er ute av trening,for jeg gruer meg til å forlate min flotte ektemann! Heldigvis er jeg liiitt mentalt forberedt,så det virker ikke helt uoverkommelig (selv om det kanskje gjør det i skrivende stund).

Nei,dette ble en kort oppdatering. Nå er det natta! Natta!

1 kommentar:

  1. Så det er på tide med treningsleir igjen ja :) Fuerteventura, hvor er det? To uker går nok fort..tenk så godt det blir å treffes igjen når du er tilbake :))

    SvarSlett