søndag 17. juli 2011

Clear Water

I går sjekket vi ut av Orlando og kjørte den 1 1/2 timen det var for å komme til vårt nye hotel i Clear Water. Det første vi gjorde i Clear Water var å gå på Starbucks. Nam nam...:)
Etter det sjekket vi inn på hotellet. Dette er turens billigste hotel, men likevel har vi her fullt kjøkken,badekar,stol å slappe av i og stort garderobeskap. Etter hotelinnsjekkingen stakk vi av gårde for å skaffe t-skjorte til Ingvar, han har nemlig pakket slik at han må kjøpe det meste underveis. Etter at t-skjorten var i boks stakk vi til Clear Water beach for å sjekke tilstanden der. Og der var det varmt! Og veldig varmt i sjøen!
Jeg ble forresten bitt av en STOR fugl som jeg prøvde å late som at jeg klappet (jeg trodde jeg var langt i fra...). Henriette var så heldig at hun tok bilde i det den glefset etter meg,så skal se om jeg får lagt det ut.

Nå fær vi videre på vår tur; neste stopp er Key West!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar