fredag 25. mars 2011

Nadderudhallen er en GOD hall!

Da er jeg tilbake på hotellrommet etter en god dag i svømmehallen.
Svømmedagen begynte med 50m bryst der jeg kun håpet at jeg kunne komme nær pers,siden jeg hovedsaklig har fokusert på butterfly i det siste og ikke så mye på bryst. Men jeg svømte veldig bra! Jeg var påmeldt med tiden 52,36sek og svømte i dag på 51,74,så det er jeg VELDIG fornøyd med. Etter medaljesermoni var det å hive seg rundt og uti igjen for å svømme min hovedøvelse som er 50m butterfly. På trening på onsdag svømte jeg på 41,5,så jeg håpet jeg kunne ihvertfall gjøre LITT bedre enn det.OG det gjorde jeg :D Jeg svømte på 40,30sek og danket derfor ut en gammel norgesrekord fra 1996, så det var jo litt gøy.
Så nå sitter jeg med 3 norgesrekorder:)
100m bryst
50m bryst
50m butterfly

Me like!

1 kommentar: