mandag 28. mars 2011

Heime igjen:)

Da er det mandag og ei flott og fin helg er overstått. Meg og Geir(treneren min) fikk bekreftelse på at den treningsformen vi kjører nå funker,så det var utrolig deilig. Deilig å få skikkelig gang på svømmingen igjen.

Ellers har vi hatt ei helg på østlandet der vi har fått tid til utrolig mye.
Fredag:
-jeg tok 2 norgesrekorder
-Ronny kom opp
-vi fikk en koselig kveld med mor og ei barndomsvenninne som bor i Bærum.

Lørdag:
-kaffedate med Thea,Lise og Ronny
-vi fikk besøke Anette og se hennes nye leilighet
-jeg fikk sølv på 50m fri
-vi hadde middag med Siv Anita&Terje og Marit&Kjetil

Søndag:
-tok sølv på 100m bryst
-vi dro til Tønsdag i bursdag til Ida,hun som jeg bodde med på Beitostølen
-vi dro hjem

Så helgen inneholdt utrolig mye flott og gøy! :)

Spesielt gøy var det å ha "mine" folk på tribunen. Og spesielt morsomt var det at Marit faktisk ble så satt ut av "all den nakne huden". Stakkars Marit,hun visste ikke hvor hun skulle se da de muskuløse svømmegutta rundt henne sto der kun i en liten badebukse.
Svømming er en frimodigsport:)

Nei,helga var fin, men nå kommer hverdagen med trening og jobb. Har fått ganske mye jobb fremover, noe jeg er godt fornøyd med.

Og hverdagen med å holde styr i huset kaller også,så jeg får gå og styre og stelle litt. Jeg prøver tross alt å leve opp til å være/bli en slik husmor mor er:)

2 kommentarer: