mandag 15. november 2010

Back på sørlandet

Da har jeg hatt en flott stevnehelg i Stavanger, samt koselig familiehelg også. Overnattet hos onkel Jostein og tante Siv Elin,men fikk droppe innom tante Stin og onkel Kåre også. Jeg fikk til og med treffe lille Ester til fetter Bjørnar og Merete. Åh,for ei livlig lita jente det der har blitt. Veldig gøy!

Ellers kan jeg meddele at jeg perset veldig på butterflyfinalen lørdags kveld. Min endelige og foreløpige pers er nå 41,8 sekunder. Kanskje dette plutselig kan bli en av mine hovedøvelser. Må bare presere like bra i 50metersbasseng.

I går tok jeg meg en velfortjent treningsfridag, samtidig som jeg startet i et nytt vikariat på KVS. Denne gangen er det engelsk i hjelpegrupper. Er litt skeptisk,men prøver denne uka og ser om jeg føler meg komfortabel med det.

Lite planer ellers for uka,forutenom det vanlige,så det er litt deilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar