tirsdag 10. august 2010

Tirsdag og Geir har ankommet!

Da er alle man alle på plass i Esbjerg i Danmark på pre-camp før VM. I dag er det tirsdag 10.august,om 6 dager er jeg klar til å svømme 100m bryst. Fikk se startlistene i dag og det er tøffere konkurranse enn jeg trodde. For det første er det satt ny verdensrekord og det er 2 stk som allerede ligger under den gamle. Oh! Ellers ligger jeg som nr.8,ergo akkurat finale om jeg presterer bra. Men det er kort vei,i begge retninger,så alt MÅ klaffe den dagen!!!

Sånn ellers har vi lekt oss med kameraet i dag. Her er meg som stuper baklengs. En liten sak jeg lærte på idrett grunnfag i UiA.

3 kommentarer:

  1. Ska sei. Ny rekord!!
    Ellers svømmeformen god??

    fin salto!!

    SvarSlett
  2. Er det meininga at man må skrive sån tulleord for å kommentere???

    SvarSlett
  3. Svømte litt i 100metersfart i dag på trening og det ser greit ut,så formen begynner å ankomme:)
    Og du kan gjerne fjerne den handikaplinja om du har lyst. hehe...

    SvarSlett